lördag 25 juli 2009

movie time!

Vid sex tiden kom stoffe till mig igår vi låg och åt bilar och pratade massa skiit och myste lite grann sen kom tobbe hem till mig vi åkte typ direkt in till stan mamma körde oss in , stack och åt på mc donalds! sen gick vi till bk väntade in alla som skulle med på bio , filmen va jätte bra :) sen så gick vi till bussen jag och kim haha kim e så trög så ja hoppade på han ! nej men så tog vi bussen hem till han så va stoffe dom där för dom hade sprungit , sen så satt vi där dom drack lite ja smakade ba lite grann sen vid ett eller något så gick vi hem jag stoffe emil o tobbe till näsby sen så pratade vi lite med tobbe utanför mig sen gick vi upp och kollade på Wallander - kuriren väldigt bra:)
somnade vid sex tiden , vaknade vid nio va helt glad och pigg som fan just nu hade ja kunnat sova ! men men ska snart duscha så de bli bättre får ja hoppas. ska äta sen kommer stoffe och hämta mig så blir dt att sova hos han inatt:) får se va vi hitta på med :) men nu ska ja dra och duscha och lite sånt: )


U make me happy bby:D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar