torsdag 23 juli 2009

God Morgon!

Japp ny dag skulle bli picknick idag men hallo vädret är ju verkligen inte på min sida idag :/ 
men iaf har inte gjort så mkt än vänta på frukosten och idag har jag namnsadag ! EMMA står de på kalendern! kanske någon tänker du heter ju my ?! ja men i andra namn heter ja Emma Kristina så imon har ja namnsdag igen ! jajamen :) helt underbart.  

men iaf jag tycker det är jävligt löjligt att skriva att man ha skärt sig på msn eller någon ställe för då vill man ba ha uppmärksamhet visst om man mår dåligt och tkr dt känns bättre att skära sig så visst gör ni så men att skriva de för folk ser de det är ba uppmärksamhet på de hela.   

men det är vad ja tkr alla kanske inte tkr så . 
men iaf jadu finns inte så jätte mkt och säg utan att jag har fått en ny kompis att hålla om 
på kvällarna min lilla haj ja fick på marknaden =) namnet e Brus på han :) 

Jag är kääär , jag fatta inte att jag kan va såå käär i en kille Baah helt galet asså! 
Jag Älskar Dig Kristoffer Wittenberg <3<3<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar