fredag 24 juli 2009

i can flyy!



herre jisses har inte skrivit sen jag kom hem från picknicken igår , aah iaf så fixade jag mitt rum sen kom Stoffe hem till mig satt och pratade lite sen blev det film Wallander - skulden
skit bra ! sen så blev de lite mys sen åkte han hem så satt jag vid datorn väldigt länge men sov väldigt länge också. vaknade vid ett gjorde frukost har duschat sen har jag räknat ut lite pengar som jag är skyldig mamma haha , aya nu har ja fixat mig med hår smink o kläder iaf allt utom tjocktröja haha ! älsk kommer väll om en halv timme timme får väll bli film sen iväg till stan pojken bjuder på mat och popcorn o bio :) sen blir de hem till macke och festar:) sen så vidare hem till mig och sooova söönder hih !

jag älskar min pojk så de så!! :D:D:D

inte för han ska bjuda mig på allt;P men älskar han för den han är:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar