onsdag 22 juli 2009

:)

Va ute och gick , gick nästan hela rundan men blev så jävla sugen på att köra så min syster kom så ja fick köra lite på pakeringen vid högskolan , skulle försöka pakera men ja sket i de , men fick lära mig kraftläge och sen ha ja fått lära mig backa och växla ! 
så nu har ja gjort lite teori jag suger verkligen:S men jag ska låna malins bok så dt bli att läsa lite granna ! sen är jag fett avis på min pojkvän som har kanske fått jobb på Andys lekland ! jag vill också har jobb : / vill ha körkort jobb gå i skolan har en bil och leva livet med min pojkvän :)  

det är väll min dröm och att kanske äga en bilverkstad när jag ha gått ut min utbildning 
det hade vart så underbart! bara fixa nissan bilar och hummer range rover land rover and long rover ;) det 'är dom enda bilarna som får komma in ;)  haha 

sitter och kolla på cribs lite på mtv , asså dom har värsta lyx huseet och värsta bilarna! 
bli man inte avis;:( haha 

PEACE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar