söndag 26 juli 2009

jahapp nu är

denna helgen slut också . helgerna gå för snabbt !
i helgen har ja spenderat den med Stoffe och massa vänner :)
i fredags kollade vi på bio ju sen så igår så åkte ja hem till han vid sex tiden tror jag
då va sorsa där också , vi gick till affären sen vidare mot hammar och kollade runt lite
sen hem till stoffe igen va där en stund sen så kom smilla ( ? ) och ville hoppa studsmatta med mig och sorsa , så de blev de där hoppade vi ett bra tag sen så stack sorsa hem så myste ja och stoffe lite , vi tänkte sova men blev inte så blev att dra hem till sorsa och kollade på tv/film .
sen vid halv två eller något så körde vi hem svin kallt va de , fick ett samtal och dt blev att prata ut de sen så somnade jag o älsk :) vaknade vid halv tolv myste sönder sen gick vi ner och åt frukost sen gick upp och lyssnade på musik vid fem körde han hem mig . nu väntar jag på malin ska höra av sig så ja kan gå ut med henne och prata med henne , har hänt en sak :/ efter de ska jag ut med dardan och gå lite granna:)

Imon blir det att leka med Sofie:)

tis- malmö
ons- max med stoffe o några:) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar