onsdag 22 juli 2009

massari .





idag har jag inte alls gjort mycket har ätit frukost och duschat och suttit och pratat med mamma och agneta och nu har jag ba suttit och kollat massa bloggar och väntat lite på lisa skulle skriva lite , jag tälta fan på hennes blogg känn dig känd på ett sätt iaf bby;) haha . 
jag ska snart äta det blir stuvade makaroner och kyckling sen så blir det att ut och gå med carro ut på fältet och gå en jävla bra bit vill verkligen de idag! 
imon blir det att ut på picknick med Malin men vi vet inte vart vi ska va någon stans än :P 

på fredag blir det bio med massa pojkar :) det kommer säkert bli skoj 
bli kanske hänga med dom o festa sen :)  
jag tror jag ska va seriös på denna börja skriva varje dag . 
men det får vi se hur länge de håller :) 

men nu har jag inte så mycket mer att skriva än att 
Massari är en av dom gamla artisterna jag verkligen älskar 
helt underbar röst och världens snyggaste libanes! 

nu ska jag dra! 

peace and love



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar