torsdag 13 augusti 2009

vill du bli min livskamrat?!

Hejhej!
japp jag vet inte om jag ska säga att jag mår bra eller dålig!
jag är djupt deprimerad men ändå lycklig !
låter fett knas men så e de faktiskt.
jag skulle kunna böla för inget just nu men endå le för inget.

iaf jag håller på avfärga mitt hår kommer bli skooojjit för att se hur de ser ut efteråt
men sen så kasnke har jag svininfluensan det suger verkligen men de får vi se imon hur jag mår
jag vet inte om jag har ont i halsen för ja ha svininfluensan , men kanske ska in te vårdcentralen imon eller något får se hur de blir . hoppas verkligen inte att ja bli sjuk.
jag vill fan klippa mig och gå i skolan på tisdag vill känna mig fräsh och sånt
det blir att ligga hemma hela helgen och försöka bli frisk på ett eller annat sätt.
sen nästa lördag VILL JA TILL RONNEBY det är namngivning då på noel ,


jag saknar sönder min pojk som ja inte får träffa :/ baah
aya. ska snart sätta in mer färg i håret !

see yaa bitch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar