lördag 15 augusti 2009

har aldrig....

haft såhär tråkigt i hela mitt liv .. det är helt sinnessjukt jag ha vart hemma sen i tisdags kväll ..
visst jag kan väll gå ut men ingen vill ju va med mig för dom " e rädda" för att bli smittade HALLO JAG SMITTAS INTE VAFAN ÄR FOLKETS PROBLEM! hata de verkligen men imon om inte fia jobbar så ska ja fråga henne om hon vill ses en stund :) fan jag klara inte av att sitta hemma föörfan. på måndag ska jag klippa mig sen ska jag vara med min bby :) ha inte vart med han sen i onsdags . visst det är inte länge men det e jobbigt när man ändå ha blivit van att dt e vi på helger typ. på tisdag börjar skolan WIHO! jag längtar faktiskt om jag ska va helt ärlig sommaren ha vart okej faktiskt men den kunde vart roligare men det ha vart en slapp sommar , jag har fått världens bästa pojkvän hihi :D
kanske vid nyår ska vi upp och åka skidor eller dom få åka skidor så åker ja pulka haha! nej men dt hade vart redigt skoj att hänga med på en sådan sak :) hoppas de bli av ba(A) hihi

jag hoppas jag kommer i samma klass som emma & annette nu på wendes fordon .
ah inte så mkt mer att skriva .

vänner kommer o går och ingen består .

Stoffe , u are my drug <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar