tisdag 4 augusti 2009

Öland !













bilderna ligger inte så fint men dt bli skit bra:)












japp dålig uppdatering men jag har inte haft tid att skriva i fredags stressade ja sönder mig kändes de som maria klev in i rummet och började hålla på vid tio tiden gick upp åt frukost och hjälpte maria med mitt rum sen duschade jag och massa vid kvart över fyra ungefär stack jag och malin in till stan och tog tåget till bergåsa 16.46 vi kom dit 18.15 bussen gick 18.35 kom till kalmar stack och åt på mcD sen te giraffen sen hem till pappa gick jag och malin en runda sen hem och lägga oss i sängen det va redigt skönt heh dagen efter lördagen åkte vi till Ölands Djurpark det va trevligt men ja mådde pyton te slut:/ uschaa! sen hem och äta och kolla på tv sen spela fia med knuff
söndagen tog vi de lugnt kollade på tv duschade gick te affären handlade sen åt sen åkte vi till kalmar för att shoppa lite granna köpte en snygg BH! sen gick vi te hamnen och åt glass sen gick vi te bussen åkte hem va hemma vid nio gjorde ordning mitt rum sen kom min älskling hem till mig och vi myste som fan . jag hade verkligen saknat han helt sjukt att man kan va så kär som jag är!
han sovde över här upp tidigt han stack hem och ja gjorde ordning mig vid tolv va de dags att åka in till stan för att träffa Petrah Jeff & Chrissy . dt va välidgt trevligt kim va okcås med oss!
jag får inte nog av den killen helt jävla störd hhaha. åt på favoriten gjorde vi och gick och kollade runder . efter de körde stoffe hem mig han stack och tränade o ja låg och kollade på film o vilade mig en stund sen kom han till mig vid halv tio ungefär stack vi hem till macke och kollade på CRANK 2 och The Last House on the left! sen stack jag och stoffe te statiol och åt korv med mos! vid halv fyra va vi hemma! låg och myste i någon timme sen började jävla BIL LARMET eller DAGIS LARMET! hatar de verkligen baah! vaknade iaf vid elva kollade på Baksmällan och tog de lugnt nu är kl två och jag ska snart hoppa in i duschen Sofie kommer hem till mig idag bli nutella time för oss idag :)

Jag och stoffe är förlovade : )
( med automat ringar )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar