måndag 10 augusti 2009

Shululu!

det är sinnessjukt!
nästa tisdag allså den 18 aug börjar SKOLAN! hallo va tog sommarlovet vägen?!
visst sommaren har inte vart världens roligaste sommar men jag har överlevt iaf då måste dt vart skoj iaf hihi . det har inte blivit mkt festande för min del iaf. har typ festat två tre ggr men jag bry mig inte så mkt mer om de jag klara mig kanon utan dricka: ) jag har inte skrivit sen förra tisdan det har inte hänt så jätte jätte mkt men då i tisdags sov ja hos stoffe dagen efter så hände inte så jätte mkt vi åt lunch sen la oss på studsmattan och tog de lugnt sen så körde han hem mig så ja tog de ba lugnt sen i torsdags åkte jag och mamma in till stan och shoppade lite granna :) blev en plånbok och en väska för min del sen köpte jag en present till paulina stoffes syster som fyllde år i fredags . i fredags så blev man bjuden hem till stoffe för hans syster fyllde 19 år men vi stack till andys lekland och lekte av oss lite grann innan sen in te stan och köpa present te henne från stoffe sen så åkte vi hem och stoffe fick duscha av sig sen så började vi grilla och ja gjorde salladen :D och dt blev väldigt mysigt och gott:D sen fick vi en tårta hihi . sen så gick jag och vilade oss sen kollade vi lite på film och gick o la oss rättså tidigt ändå sen i lördags så åkte vi till tosebro och badade med linus hannes smilla:) dt va så jävla sköönt där asså .
sen kom tobbe o emil men då skulle vi typ dra sen åkte vi hem duschade och de sen så grillade vi med min familj sen gick vi hem te mig tog de lugnt sen kom fia en stund sen åkte hon hem så vi gick och la oss typ söndagen åkte stoffe hem tidigt så blev dt dra te badet med fia dt va fett kallt i vattnet så vi ringde maria så vi stack te tosebro igen dt va 29,5 grader i vattnet fett sköönt va de asså! hem åt mat duschade gjorde ordning sig gick ut och va med dardan hussin ayale moman jamal, men stack hem rättså tidigt ändå sen gick ja och la mig, mamma väckte mig vid halv nio nu har ja ätit frukost och duschat fixat mig lite grann men om en timme måste ja dra te bussen för då åker ja te osby :)

och imon är de en månad mellan mig och stoffe , helt sjukt men helt underbart :)
Jag älskar dig <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar