onsdag 12 augusti 2009

en månad med min älskling :)

hejhej !

igår va det en månad med älsklingen :)
vi gjorde inte allt för mkt men vi myste och tog de lugnt helt enkelt det kan va skönt det också :)
idag blir det att duscha äta och dra o va med kim frida och bea och fler :) det kan bli skoojjit:D sen fridas kompis skulle också va meD:) niiice jue! kanske borde ta med mig min kamera för skojj skull :)? aah får se snart börjar skolan då allså! det är väll skönt på ett sett men änd inte men men man överlever:) det kan va skönt och ha ngt o göra på dagarna och inte sitta hemma och ruttna helt !
det är inget fint väder iaf så dt kan lika väl bli höst direkt nu !! Baaahh.

jag ska försöka umgås med Annette & Caroline någon dag också sen Malin&sofie.

dom kan ju allt hjälpa te och fixa mitt hår:) hihi .

har inte så mkt mer att skriva!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar